.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیاست دستگاه قضایی حمایت از تولیدکنندگان واقعی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سیاست دستگاه قضایی استان حمایت از تولیدکنندگان واقعی است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مازندران، گفت: تولید کتندگان در شرایط کنونی به شدت نیازمند حمایت هستند وسیاست دستگاه قضایی استان حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان واقعی است.

او می‌گوید: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه با تلاش و پیگیری و تعامل سازنده همه ارگان‌های موثر در تولید، امیدواریم امسال روند حمایت از واحد‌های تولیدی تسریع پیدا کند.

به گفته حجت الاسلام اکبری رویکرد دادگستری استان این است که دربحث تولید با همه توان خود در رفع دغدغه‌های حقوقی سرمایه گذاران و تولید کنندگان اقدام وهماهنگی‌های لازم انجام گیرد چون هرچه به رفع موانع تولید کمک کنیم از بروز بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و تشکیل پرونده‌های قضایی پیشگیری می‌شود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان بر تحقق شعار سال وحمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز تاکید کرد و گفت: هدف ما این است علاوه بر حمایت‌های قانونی از تولیدگنندگان واقعی دررفع موانع و مشکلات حقوقی وقضایی شرکت‌های دانش بنیان نیز گام برداریم وزمینه حمایت ازایده‌های این شرکت‌ها را فراهم کنیم.

جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور رئیس کل دادگستری استان و همه اعضا برگزار شد و ۶ شرکت تولیدی در ابتدای جلسه به بیان موضوعات، اختلافات و مشکلات خود پرداختند و در خصوص چگونگی رفع مشکلات این شرکت‌ها بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.